Les Germanetes dels Pobres deixaran Manresa després de 150 anys a la ciutat, segons informa Regió7. La congregació, formada actualment per set monges, ha pres aquesta decisió empesa per la “falta de vocacions” i la difícil situació econòmica que viuen, segons ha confiat la superiora. En l'actualitat les Germanetes dels Pobres es fan càrrec de 40 ancians i donen feina a 21 treballadors que, segons la informació, encara no saben què se'n farà. La congregació fa temps que ha notat que les donacions que reben quan surten a demanar han baixat ostensiblement, i a la residència s'han vist obligades a tancar estances per consumir menys en llum i calefacció. El tancament de la residència d'ancians es farà "en 1 mes, en 4 o en un any", però ja és definitiva, segons han confirmat des de la mateixa congregació.
Les Germanetes dels Pobres deixen Manresa després de 150 anys
Actualment donen servei a 40 ancians i feina a 21 treballadors
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2013 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
