El Rotary Manresa Centre ha organitzat, per aquest divendres 15 de setembre, a les nou del vespre una trobada perquè els joves vinculats a l'entitat que han viatjat a altres països amb l'objectiu d'ampliar els seus coneixements i fomentar la seva emprenedoria, expliquin les experiències que han tingut. L'acte tindrà lloc a la sala d'actes de la Mútua General de Catalunya de Manresa (Passeig Pere III, 66).
El mes de juny, Rotary Manresa Centre va iniciar, per tercer any consecutiu, els intercanvis internacionals d'estudiants, en el qual hi van participar quatre persones de la comarca. El programa d'intercanvis de menors de 18 anys s'ha fet entre Manresa i Dawson (USA). Pel que fa al de majors d'edat, anomenat New Service Exchange de Rotary International, l'intercanvi s'ha fet amb Taiwan. La santfruitosenca Gina Guix, estudiant de Dret, va ser qui va viatjar a l'illa xinesa, i hi va fer una estada formativa laboral en un buffet de dret internacional especialitzat en patents.
Tant Guix com Queralt Sebarroja (la menor que va traslladar-se a Dawson) compartiran les seves experiències amb tots els assistents.
Després d'això, l'acte finalitzarà amb una taula rodona en la qual hi prendran part Rita Giménez, membre de Rotaract; Fernando Plaza, membre del Rotary Club Barcelona-Diagonal; Montserrat Moral, expresidenta del Rotary Club Sant Cugat, i Laia Marín, membre de Rotaract. La taula rodona estarà moderada pel president del Rotary Club Manresa Centre, Antoni Moral.
Les joves Rotaracts del Bages explicaran a Manresa les seves experiències internacionals
Societat
Ho faran en un acte que tindrà lloc aquest divendres a la sala d'actes de la Mútua General de Catalunya de Manresa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
-
Contingut patrocinat Un estudi presentat a la Fira Mediterrània reclama més suport municipal a la creació cultural Pere Fontanals
Publicat el
13 de setembre de 2017 a
les 11:51
Actualitzat el
13 de setembre de 2017 a les
11:54
Et pot interessar
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
-
Societat
Neus Orriols desisteix de fer el gegant en memòria de Carles Vilajosana
