Els municipis del nord del Bages han registrat aquest dilluns unes temperatures que han fregat els 40ºC, superiors a les dels darrers dies i, segons les previsions, també als propers, o si més no, a aquest dimarts. Artés, amb 39,3ºC, Castellnou de Bages amb 38,5ºC i El Pont de Vilomara amb 38,2ºC, han estat els tres municipis de la comarca amb la màxima més alta, però altres municipis com Cardona o Balsareny, més al nord, han registrat 37,7ºC i 37,8ºC, segons Meteocat i AEMET.
En canvi, les temperatures al centre de la comarca s'han situat sobre els 35ºC. Manresa ha registrat una màxima de 35,2ºC i Sant Salvador de Guardiola de 35,7ºC. En canvi a Monistrol de Montserrat, a la falda del massís, la màxima s'ha situat en uns lleugeríssims 28,7ºC.
Les temperatures per a dimarts i dimecres seran lleugerament inferiors que aquest dilluns, i fins i tot dimarts a la tarda i dimecres al matí hi ha molta possibilitat de tempestes a la comarca, que puntualment poden ser intenses.
Les màximes han fregat els 40ºC al Bages nord aquest dilluns
Artés, amb 39,3ºC, i Castellnou i el Pont de Vilomara, amb 38,5ºC i 38,2ºC, han estat els registres més alts

- Una nena beu aigua en una font de Manresa -
- Jordi Preñanosa
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2017 a les 22:35
Actualitzat el 31 de juliol de 2017 a les 22:39
Et pot interessar
-
Societat Súria estrenarà la nova Biblioteca-Centre Cultural la primavera de 2026
-
Societat L'Hospital Sant Andreu reforça la seva musicoteràpia
-
Societat Eloi Hernández reforça la col·laboració entre el Consell Comarcal del Bages i la Fundació Althaia
-
Societat Ampans col·labora amb La mòbil va a l'escola per unir sostenibilitat i inclusió social al Bages
-
Societat L'AFA de Muntanya del Drac alerta que l'escola del Xup està «en màxima amenaça de desaparició»
-
Societat La Fundació Montepio premia la mobilitat sostenible i lliura les recaptacions solidàries de Sant Cristòfol