La piscina Municipal de Sant Fruitós de Bages encetarà la temporada d'estiu el proper divendres 15 de juny. L'equipament municipal obrirà cada dia des de les 11.00 h del matí i fins a les 20.00 h del vespre de forma ininterrompuda fins el dimarts 11 de setembre.
Del 6 al 14 de juny (ambdós inclosos), els interessats en tramitar els abonaments de temporada, poden dirigir-se a la consergeria de la piscina en horari de dilluns a divendres des de les 10 del matí fins a la 1 del migdia, i de 4 a 7 de la tarda. Enguany el consistori manté els preus de la temporada anterior.
Aquest any també s'organitzaran cursets de natació per a infants de 4 a 10 anys, per aprendre a nedar i millorar l'estil. Els preus dels cursets també es mantenen respecte als anys anteriors.
Les piscines municipals de Sant Fruitós de Bages obriran el proper 15 de juny
Societat
L'equipament obrirà cada dia des de les 11.00 h del matí i fins a les 20.00 h del vespre fins a l'11 de setembre
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
22 de maig de 2018 a
les 14:52
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
