Les monitores de l'esplai Roques Albes, de Sallent, hem convocat aquest dissabte una concentració per visibilitzar la importància que té l'educació en el lleure per la nostra societat. Ara per ara, les mesures que s'han adoptat deixen tornar a fer activitats presencials a partir de la setmana vinent, però tot i això, l'esplai Roques Albes no ha volgut quedar indiferents. Han sortit al carrer per manifestar la seva disconformitat davant les actuals mesures politico-sanitàries i valorar la tasca dels esplais que, un cop més, consideren, ha estat menystinguda.
En el seu manifest expressen que l'educació en el lleure "no és oci, som educació essencial i imprescindible, som una eina de transformació social, i creiem que la nostra tasca és clau per al desenvolupament integral d'infants i joves crítiques, amb valors i capacitat d'autogestió". Per tot això reclamen que, sigui o no temps de pandèmia, s'atribueixi a l'educació en el lleure "el valor que es mereix i que es reconegui l'impacte i importància de la nostra tasca pedagògica respecte al creixement personal dels infants i joves".
L'acte ha tingut molt èxit. Hi ha assistit famílies, infants, joves, exmonitores, monitores i gent de Sallent. Moltes d'elles han fet pancartes amb diferents lemes com "volem tornar a jugar amb els munis", "volem fer-nos visibles perquè som imprescindibles" i "no només juguem, també eduquem".
L'esplai Roques Albes de Sallent es mobilitza per visibilitzar la importància de l'educació en el lleure
Aquest dissabte han fet una concentració contra les actuals mesures politico-sanitàries
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de novembre de 2020 a
les 17:48
Et pot interessar
-
Societat
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs amb tres dies d'activitats ambientals
-
Societat
El Servei d'Oncologia Radioteràpica de Manresa commemora una dècada d'activitat
-
Societat
El primer denunciant d'abusos a Montserrat critica que el Papa «no parli amb les víctimes»
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa farà tractaments fitosanitaris a l'arbrat urbà aquesta setmana
-
Societat La plaça Major de Manresa acollirà una nova revetlla infantil de Sant Joan sense petards
-
Societat
Emoció i nervis a Montserrat hores abans de l'arribada del papa Lleó XIV
