La tresorera, entre 2011 i 2013, de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) de l'institut Castellet de Sant Vicenç de Castellet s'enfronta a una petició del fiscal de 3 anys de presó i una multa de 5.340 euros per un presumpte delicte d'apropiació indeguda i un altre continuat de falsedat en document mercantil. A més a més, l'escrit d'acusació també demana que es faci càrrec de les costes del procés i de retornar a l'AMPA 26.730 euros més els interessos. El judici se celebrarà el 9 de març al Jutjat Penal 1 de Manresa.
Segons el fiscal, l'acusada, que va ser tresorera de l'AMPA de l'institut Castellet entre 2011 i 2013, va fer durant aquell període diverses disposicions del compte bancari de l'associació que ingressava al seu compte particular, fins a un total de 44.340,89 euros. Perquè aquesta situació no fos descoberta, com a mínim en dues ocasions va modificar extractes bancaris posant quantitats superiors a les reals, que va presentar a reunions de la Junta de l'AMPA
Després de ser descoberta, el desembre de 2013 va signar un document de reconeixement de deute i al voltant d'aquesta data va tornar a l'AMPA 14.500 euros primer i 3.110 euros més al llarg del primer semestre de 2014.
L'acusada s'enfronta ara a la petició del fiscal de 3 anys de presó, una multa de 12 mesos a raó de 15 euros diaris (5.340 euros), a fer-se càrrec de les costes processals i a retornar a l'AMPA els 26.730 euros que queden pendents més els interessos que se'n derivin
L'extresorera de l'AMPA de l'institut Castellet s'enfronta a presó per apropiació indeguda
Segons l'acusació, entre el 2011 i el 2013 va passar diners del compte de l'associació al seu per més de 44.000 euros
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 22:43
Actualitzat el
02 de març de 2016 a les
22:46
Et pot interessar
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
-
Societat
Desnonen cinc famílies amb cinc menors al carrer d'en Botí de Manresa
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
