Diumenge, a les 7 de la tarda, hi ha més motius que mai per assistir al partit entre l'ICL Manresa i el Rio Ourense Termal. Aquest dijous s'han presentat els actes esportius de la Marató de TV3 a Manresa. El CAM organitza la ja tradicional cursa matinal, i l'ICL Manresa farà diverses rifes durant el partit per recaptar fons. Enguany, a més, el club donarà part dels guanys de la taquilla a la causa.
Enguany la Marató de TV3 està dedicada a les malalties infeccioses, que són la causa d'1 de cada 3 morts al món. El Bàsquet Manresa no ha volgut perdre la ocasió per seguir contribuint amb aquesta causa solidària, i durant el partit de diumenge es faran múltiples sortejos, en què es podran guanyar dos packs de dues entrades per qualsevol espectacle del teatre Kursaal, un àpat gentilesa del restaurant Espai Gastronòmic Kursaal, un pernil, una estada i esmorzar per dues persones gentilesa de Món Sant Benet, un troller viatge gentilesa botiga Ferrer Manresa, un lot de productes de l'ICL Manresa, i un llibre gentilesa de lluita contra el càncer.
Per la seva banda, com a va informar NacióManresa, el Club Atlètic Manresa organitza per aquest dissabte al matí la cursa 5 Km per la Vida, en què es recaptarà fons per a la Marató de TV3. El formulari d'inscripcions ja està disponible al web del CAM, a un preu de 13€. L'esdeveniment començarà a Crist Rei, diumenge a les 10 del matí, amb la rebuda dels corredors, i la cursa arrencarà a les 11 del matí.
Aquest dijous al matí la membre del Consell d'Administració Montse Seubas, i el representant del Club Atlètic Manresa, Manel Molera, han presentat aquestes activitats al Nou Congost.
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
14 de desembre de 2017 a
les 17:57
Actualitzat el
14 de desembre de 2017 a les
18:04
Et pot interessar
-
Societat
Slow Food cuinarà aliments recuperats en un sopar solidari a la sala gòtica de Santa Clara
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
