L'hospital de Sant Joan de Déu s'ha quedat sense pacients amb coronavirus a la Unitat de Cures Intensives (UCI) per primer cop des de fa 15 mesos. Dimarts de la segona passada n'hi havia 2. A les unitats d'aïllament de planta, encara queden 7 persones ingressades amb la malaltia, 3 menys que ara fa una setmana, xifres que confirmen la incidència a la baixa que fa dies que mostren els índexs epidemiològics.
L'última vegada que l'hospital Sant Joan de Déu es va quedar sense pacients amb coronavirus a l'UCI va ser el 3 d'agost de 2020, ara farà 15 mesos. Des de llavors tots i cadascun dels dies hi han hagut, com a mínim, dos pacients en cures intensives.
En la darrera setmana no s'ha produït cap defunció hospitalària a Manresa entre pacients amb la Covid-19, i el centre regentat per Althaia ha donat 12 altes hospitalàries entre pacients que han superat l'afectació del virus. En aquest mateix període, 9 nous pacients han ingressat a Sant Joan de Déu positius de coronavirus.
[plantillacoronavirus]
Manresa es queda sense pacients Covid a l'UCI per primer cop des de fa gairebé 15 mesos
L'hospital de Sant Joan de Déu només té 7 pacients ingressats a planta amb la malaltia, 3 menys que fa set dies
Ara a portada

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 26 d’octubre de 2021 a les 16:25
Actualitzat el 26 d’octubre de 2021 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres