Manresa ha estat aquest dissabte la segona ciutat de més de 40.000 habitants de tot l'Estat que ha registrat un IA a 14 dies més elevat, amb una mitjana de 461 diagnòstics per cada 100.000 habitants, només 5 menys que Burgos, ciutat que encapçala la llista. Darrere de Manresa segueixen Ciudad Real, San Cristóbal de la Laguna (Tenerife) i Vila-real (Plana Baixa). Aquest índex de 461 diagnòstics a 14 dies significa un augment 23% respecte de les dades de la ciutat les dues setmanes immediatament anteriors.
Aquestes dades es desprenen del recull i classificació que porta a terme ElDiario.es amb les dades de les ciutats de més de 40.000 habitants de tot l'Estat, sobre que elabora una classificació amb les 100 primeres.
Dades de diumenge
Manresa ha relaxat els seus índexs aquest diumenge. El seu IA a 14 dies ha baixat fins als 439 diagnosticats; el risc de rebrot continua molt alt, però se situa en 736 punts, després que dissabte marqués 805, i la seva velocitat de propagació es troba en un Rt d'1,67.
El Bages, el risc de rebrot se situa el 537 amb una velocitat de transmissió d'1,63, i el Moianès té un risc de rebrot de 184 i una velocitat de contagi d'1,17.
[plantillacoronavirus]
Manresa, segona ciutat gran de l'Estat amb major índex de positius dels darrers 14 dies
La capital del Bages va marcar dissabte 461 casos per cada 100.000 habitants, només per darrere de Burgos
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
20 de desembre de 2020 a
les 15:15
Actualitzat el
20 de desembre de 2020 a les
15:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant'Egidio proposa un Via Crucis al refugi antiaeri de la Renaixença
-
Societat
McDrama als Trullols: el sistema diu prou i desencadena la bogeria
-
Societat Castellbell i el Vilar informarà del nou sistema de residus amb xerrades a l'abril
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Pilar Vidal Cònsul pel seu centenari
-
Societat
Desokupes d'un fons voltor per fer fora una dona i els seus tres fills d'un pis al Barri Antic
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Campanes per treballs d'enllumenat aquest dilluns al matí
