L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, acompanyat del regidor d'Habitatge, Centre Històric i Llicències, Jesús Alonso, i del regidor d'Urbanisme i Mobilitat, Carles Garcia, ha visitat aquest dimecres les obres dels nous habitatges a l'Alcoholera, la promoció residencial que Metrovacesa està desenvolupant a tocar del baixador dels FGC a la ciutat. Durant la visita, han estat acompanyats per l'equip de l'empresa, compost per Jesús Osorio, director Territorial; Óscar Negre, gerent de Promoció; Alfredo Sarrias, gerent de Sòl, i Isaac Uroz, tècnic de Promoció.
Aquest projecte, que avança segons el previst, suposarà un impuls important per a l'oferta d'habitatge a la zona. Nova Alcoholera és una promoció que posa en valor el desenvolupament urbà de Manresa i ofereix habitatges d'obra nova amb un disseny modern i eficient. El conjunt residencial comprèn un total de 98 habitatges, amb opcions de 2, 3 i 4 dormitoris.
El desenvolupament inclou un total de 32 habitatges de protecció oficial. A més, la promoció disposa de places d'aparcament per a cotxe i moto, així com trasters, oferint solucions habitacionals adaptades a diverses necessitats. També comptarà amb sis locals comercials que ja han despertat interès i amb 107 places d'aparcament.
Marc Aloy, alcalde de Manresa, ha destacat durant la visita el fet que la promoció "ofereix diferents tipologies d'habitatge, 32 de protecció oficial". També ha subratllat que el projecte "permetrà recompondre urbanísticament la zona" i "generar un nou espai públic de 3.620 metres quadrats, 2.172 dels quals seran zones verdes, on es plantaran 65 arbres i 625 arbustos". Alhora, ha posat en valor el fet que "s'ha preservat la xemeneia, que és patrimoni històric de la ciutat i que ja ha estat rehabilitada, i es reconstruirà una façana de l'antiga Alcoholera, que quedarà integrada a la nova edificació".