L'Ajuntament de Castellgalí i el Bar-restaurant Salom han tancat un conveni de col·laboració pel qual l'establiment del municipi destinarà als serveis socials municipals una part dels beneficis aconseguits amb la venda dels seus menús populars, uns àpats especials que se celebraran coincidint amb diades assenyalades. Recentment es va celebrar una arrossada popular coincidint amb la Festa del Panellet, acte que van reunir un centenar llarg de comensals. La iniciativa s'anirà repetint amb botifarrades, calçotades i altre tipus de celebracions.
Per a Cristòfol Gimeno, alcalde de Castellgalí, i Ana Belén Jara, regidora d'Atenció a les persones (Serveis socials, joventut, gent gran i dona), el conveni és "un exemple més de la implicació que les empreses i els botiguers de Castellgalí tenen vers el poble, i de les seves ganes de ser dinàmics i de col·laborar, més encara en temps difícils com l'actual". Ambdós, també remarquen els beneficis d'una iniciativa com aquesta, els quals "reverteixen directament sobre la gent que ho passa més malament".
Situat al carrer Anselm Clavé 2 (a peu de la C-55 al seu pas per Castellgalí), el Bar-restaurant Salom té ja una història de gairebé 50 anys i està especialitzat en menjars a la brasa.
Menús populars i solidaris a Castellgalí
El Bar-Restaurant Salom aportarà fons als serveis socials de l'ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2012 a
les 21:22
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
