La regidora de Sanitat, Serveis Socials, Acollida i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, intervindrà en una taula rodona que tindrà lloc a les 12 del migdia sobre "Dones amb diferents registres: vides esportives".
La regidora de Sanitat, Serveis Socials, Acollida i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, participarà demà divendres, 15 de juliol, com a ponent dins de les Jornades Dones del Món que se celebren des d'avui al Centre Francesca Bonnemaison, a Barcelona.
La regidora manresana intervindrà en una taula rodona que tindrà lloc a les 12 del migdia sobre "Dones amb diferents registres: vides esportives" i parlarà de la seva experiència com a esportista i de la relació que hi ha entre la pràctica de l'esport i la salut mental de les dones.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2011 a les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
