La regidora de Sanitat, Serveis Socials, Acollida i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, intervindrà en una taula rodona que tindrà lloc a les 12 del migdia sobre "Dones amb diferents registres: vides esportives".
La regidora de Sanitat, Serveis Socials, Acollida i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, participarà demà divendres, 15 de juliol, com a ponent dins de les Jornades Dones del Món que se celebren des d'avui al Centre Francesca Bonnemaison, a Barcelona.
La regidora manresana intervindrà en una taula rodona que tindrà lloc a les 12 del migdia sobre "Dones amb diferents registres: vides esportives" i parlarà de la seva experiència com a esportista i de la relació que hi ha entre la pràctica de l'esport i la salut mental de les dones.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2011 a les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Vidal Guixaró, que compleix 100 anys
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
-
Societat
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà el nou CAP al doctor Pere Morán Medina en homenatge al seu llegat
