Els trens de la línia R4 que fan el trajecte entre Sant Vicenç de Calders i Manresa registren mitja hora de retard a causa de la pluja. Segons ha informat la companyia Renfe, els retards venen derivats per la circulació de trens al tram entre Cerdanyola del Vallès i Sabadell Sud, on se circula només per una sola via. Els retards s'ha començat a produir a partir de les cinc de la tarda en els dos sentits de la línia R4, segons ha apuntat Renfe.
Així mateix, la companyia ferroviària informa que la línia R7 de Rodalies, entre Sant Andreu Arenal i Cerdanyola Universitat, ha quedat interrompuda per tal de no acumular més retards al tram de Cerdanyola afectat per la pluja i a on els trens de la R4 circulen només per una sola via. D'aquesta manera, els usuaris disposaran dels serveis de la línia R4 de Rodalies fins a Cerdanyola del Vallès, des d'on s'ha habilitat un servei alternatiu d'autobusos fins a Cerdanyola Universitat.
Mitja hora de retard en la línia Sant Vicenç de Calders-Manresa
Els retards s'ha començat a produir a partir de les cinc de la tarda en els dos sentits
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de novembre de 2011 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
