L'Ajuntament de Monistrol de Montserrat ha ampliat el cos de la Guàrdia Municipal amb la incorporació d'un nou agent al servei amb l'objectiu de reforçar les patrulles de vigilància diurna i permetre una actuació més eficaç i amb més garanties davant de possibles aldarulls. La mesura s'ha adoptat amb caràcter urgent arran de l'alerta ciutadana que han generat els darrers episodis registrats al municipi. i es complementarà amb la col·laboració dels Mossos d'Esquadra.
En una reunió celebrada aquest dimecres al migdia a l'Ajuntament, l'alcalde de Monistrol, Joan Miguel, juntament amb el regidor de Seguretat Ciutadana, Miquel Àngel Coín, i el cap de la Guàrdia Municipal, José Manuel Flores, han exposat a responsables dels Mossos d'Esquadra l'increment de casos d'aldarulls i baralles que, a parer de l'alcalde monistrolenc, necessiten del suport d'efectius del cos.
En aquest sentit, Joan Miguel ha sol·licitat tant al cap de Policia de Proximitat com al cap de la comissaria de Manresa que s'inclogui Monistrol com un punt calent en matèria de seguretat ciutadana per tal que s'hi puguin desenvolupar el protocols de vigilància que requereix aquesta consideració. Els responsables policials han traslladat a l'Ajuntament el compromís d'analitzar la situació i donar-hi resposta.
Mossos s'han compromès a incloure Monistrol com a punt calent i valorar la destinació de més mitjans per controlar la situació.
Monistrol de Montserrat amplia el cos de la Guàrdia Municipal arran dels darrers aldarulls
L'Ajuntament també ha demanat la destinació de més mitjans per part dels Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2021 a les 17:48
Actualitzat el 21 d’abril de 2021 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós