Montserrat ha reobert les seves portes aquest dimecres, mantenint encara les restriccions per prevenir la propagació del coronavirus i amb pocs turistes. De fet el monestir preveu perdre la meitat dels visitants en comparació amb altres anys.
De moment, aquest dimecres s'ha obert un únic servei de restauració, la botiga de queviures i l'espai audiovisual. Pel que fa a l'allotjament, hi ha obert les cel·les i l'alberg. A partir d'aquí, i en funció dels visitants, s'anirà valorant l'aixecament de l'ERTO, que ha afectat tota la plantilla, tal com va avançar NacióDigital.
Montserrat, l'any passat hi van passar 2.700.000 turistes, el 60% d'origen estranger. Per això, l'impacte de la Covid-19 ha estat "molt important i tindrà conseqüències a curt i mig termini", segons ha assegurat a l'ACN el responsable d'hostaleria, Raimon Olivella. "Evidentment intentarem pal·liar-ho amb l'afluència de visitant de proximitat, però creiem que no serà suficient", ha afegit.
De fet, segons Olivella, la crisi del coronavirus és la més dura que es recorda a Montserrat en temps recent. "La del 2008 va passar de llarg perquè teníem el turista rus. Ara no, això era impensable", ha lamentat.
[noticiadiari]2/204428[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204426[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204351[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203662[/noticiadiari]
Montserrat reobre amb la previsió de perdre la meitat de visitants
El monestir valorarà l'aixecament de l'ERTO en funció de l'activitat econòmica que es registri
ARA A PORTADA
-
Els Comuns reclamen un servei de cateterisme cardíac de 24 hores a l'Hospital de Sant Joan de Déu Pere Fontanals
-
-
-
ICS Catalunya Central i Althaia sumen esforços per cuidar la salut mental en l'etapa perinatal Pere Fontanals
-
Un conte a l'escola Valldaura de Manresa trenca estereotips de gènere i fomenta el respecte Redacció
Publicat el 24 de juny de 2020 a les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
La Carretera de Santpedor estrena l'himne del MiniPop, el mercat de segona mà infantil del barri
-
Societat
El trajecte de bus Santpedor - Manresa es veurà afectat per obres
-
Societat
Sant Fruitós amplia el paviment del Cobert de la Màquina de Batre per millorar l'accessibilitat
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial de la Diabetis
-
Societat
Castellbell i el Vilar millora l'eficiència energètica de l'Escola Jaume Balmes
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia les obres per millorar l'accessibilitat d'un recorregut de vianants a la Font
