Aquest dimecres a la tarda ha mort el treballador que havia resultat ferit crític al matí en un accident laboral a Fonollosa mentre carregava una sitja de pinso. L'home, de 59 anys, i veí de les Franqueses del Vallès, no ha pogut superar les ferides que ha patit després que la sitja cedís i l'atrapés contra una paret.
L'home ha resultat ferit crític aquest dimecres sobre les 10 del matí en un accident laboral mentre carregava una sitja de gra a Fonollosa, a porp del nucli de Canet de Fals. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, els fets han passat sobre les 10 del matí quan l'home, conductor d'un camió de pinso de l'empresa Grabó, carregava una sitja d'una granja de l'empresa Càrniques Toni Josep Vic, SL, al terme de Fonollosa. Per causes que s'estan investigant la sitja, que pesa 9 tones, ha cedit i ha atrapat l'home contra una paret.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques, qui després de desatrapar l'home, que es trobava conscient, l'han traslladat amb helicòpter medicalitzat a l'hospital Parc Taulí de Sabadell amb pronòstic crític, i on ha acabat morint.
Mor el treballador que havia resultat ferit crític després que li caigués a sobre una sitja de pinso
Societat
L'home, de 59 anys i veí de les Franqueses del Vallès, no ha pogut superar les ferides de l'accident i ha perdut la vida al Parc Taulí de Sabadell
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
29 de març de 2017 a
les 21:11
Actualitzat el
30 de març de 2017 a les
11:12
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
