Aquest divendres ha mort als 85 anys Toni Creus, que havia estat membre de la junta del Bàsquet Manresa, i director esportiu durant diverses temporades a l'inici del mil·lenni, segons ha informat el mateix club a través de les seves xarxes socials.
Molt relacionat amb el món del bàsquet, va ser el delegat de la Federació Catalana al Bages, mànager de diversos jugadors, com ara Paco Vázquez o Pep Pujolràs, i analista dels partits del Manresa a Ràdio Manresa.
Mor Toni Creus, exdirector esportiu i membre de la junta del Bàsquet Manresa
També havia estat mànager de diversos jugadors, com Paco Vázquez o Pep Pujolràs
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’octubre de 2022 a
les 15:20
Et pot interessar
-
Societat
Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs amb tres dies d'activitats ambientals
-
Societat
El Servei d'Oncologia Radioteràpica de Manresa commemora una dècada d'activitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa farà tractaments fitosanitaris a l'arbrat urbà aquesta setmana
-
Societat La plaça Major de Manresa acollirà una nova revetlla infantil de Sant Joan sense petards
-
Societat
Emoció i nervis a Montserrat hores abans de l'arribada del papa Lleó XIV
-
Societat
Una butlleta validada a Manresa guanya prop de 149.000 euros a l'Euromillones
