L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat una nova defunció d'un pacient amb coronavirus en les darreres 24 hores i n'acumula dos en els darrers dos dies, després que des del passat 2 de setembre no n'hagués registrat cap. El número d'ingressats també va a l'alça i aquest dimarts dormiran a l'hospital 22 pacients en les habitacions d'aïllament per la Covid-19, 3 més que aquest mateix dilluns. En canvi, d'altes hospitalàries no se n'ha donat cap en les últimes 24 hores.
Els hospitals d'Althaia -abans tenien pacients Covid, també, el Centre Hospitalari i la Clínica Sant Josep- han registrat des de l'inici de la pandèmia 176 defuncions i han donat 1.144 altes a pacients que han passat la malaltia.
Mor un altre pacient amb coronavirus a Sant Joan de Déu per segon dia consecutiu
Societat
La xifra d'ingressats en l'hospital manresà creix en 3 en només un dia
ARA A PORTADA
-
Societat La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles Redacció
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers inicien el divendres sense incendis actius, però temen noves revifades Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
29 de setembre de 2020 a
les 21:10
Actualitzat el
29 de setembre de 2020 a les
21:14
Et pot interessar
-
Societat
Aixequen el confinament dels tres nuclis afectats per l'incendi de Navarcles
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
