Un motorista ha mort aquest diumenge al migdia en un xoc amb un cotxe a Avinyó, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 12.56 hores al quilòmetre 49 de la B-431, a tocar de l'Eix Transversal. La víctima és A.C.O., de 59 anys i veí d'Avinyó. Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produït una col·lisió per envestida entre una motocicleta i un turisme.
A conseqüència de l'accident, ha mort el conductor del vehicle de dues rodes, mentre que el conductor del turisme ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital de Manresa. Es tracta de la tercera víctima d'accident de trànsit del cap de setmana a Catalunya i ja són 101 les persones que han mort en accident enguany a la xarxa viària, 37 de les quals motoristes.
Arran de la incidència, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i l'helicòpter medicalitzat i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un motorista de 59 anys d'Avinyó en un xoc contra un cotxe a tocar de l'Eix Transversal
El conductor del turisme està ingressat a l'Hospital de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2021 a les 14:54
Et pot interessar
-
Societat Mor la germana Teresa Caballero Valdivia, la penúltima caputxina de Manresa
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents