L'Ajuntament de Manresa ha posat en marxa la plataforma digital Decidim Manresa amb l'objectiu "d'afavorir i incentivar la participació ciutadana", asseguren des del consistori. Es tracta de l'eina que ja utilitza tant la Generalitat com altres municipis i que a Manresa servirà per vehicular tots els processos participatius promoguts per l'Ajuntament. Des d'aquest espai digital, es podrà crear debat, escollir propostes, introduir idees o conèixer els diferents Consells Municipals (tant sectorials com territorials), entre altres possibilitats.
La nova plataforma s'estrena amb la campanya Cafè Manresa, Cafè de Comerç Just. I tu, què tries?, en la qual es proposa a la ciutadania que esculli entre dues imatges que representen el comerç just. La votació es porta a terme a set municipis que participen al projecte. L'opció guanyadora passarà a ser l'embolcall del Cafè Manresa. Les persones que hi participin entraran en el sorteig d'una panera de Comerç Just.
Aquest procés participatiu en concret, vol promoure el coneixement sobre el comerç just i un model d'economia que posa al centre la cura de les persones i del planeta; reforçant així altres projectes que es porten a terme a Manresa com els que fan referència a l’economia social i a la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). S'inicia durant el mes de maig, coincidint amb la celebració dels actes del Dia Internacional del Comerç Just, i compta amb el suport del Consell Municipal de Solidaritat, la Coordi i la Diputació de Barcelona. Per accedir a la Plataforma Decidim Manresa es pot fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament de la ciutat o a través d'aquest enllaç.
Neix «Decidim Manresa», un espai digital que donarà més veu a la ciutadania en la presa d'algunes decisions
Es tracta d'una plataforma que l'Ajuntament de la ciutat ha posat en marxa per vehicular tots els processos de participació que creï
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
El cap de la Guàrdia Civil de Manresa a l'alcalde Cornet el 23-F: «A tu no et passarà res, ets bon noi» Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
Publicat el
20 de maig de 2021 a
les 18:43
Actualitzat el
20 de maig de 2021 a les
18:54
Et pot interessar
-
Societat
Cardona desplega fins al 20 de març el programa del 8-M «Cardona amb nom de dona»
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
