Un manresà ha acceptat nou anys de presó i 23.000 euros d'indemnització a l'Audiència de Barcelona per haver apunyalat una jove en una zona boscosa de Collserola, al terme municipal de Cerdanyola del Vallès. El passat mes d'octubre de 2020, un home disfressat amb una granota blava i una màscara d'Scream va estar a punt d'assassinar una noia de 22 anys per recrear una escena de la popular pel·lícula de terror.
L'agressor, amagat entre els matolls, va observar una noia solitària que passejava el seu gos a través d'una zona poc freqüentada del parc natural. Aprofitant que estava distreta mirant la pantalla del mòbil, va aprofitar per llençar-se a sobre i clavar-li una profunda ganivetada a l'alçada de l'abdomen abans de fugir corrents.
La víctima va caure a terra sagnant i va començar a cridar auxili. Afortunadament, dues persones que eren a prop van aconseguir salvar-li la vida trucant ràpidament als serveis d'emergència. Sis dies ingressada a l'Hospital Universitari Parc Taulí de Sabadell i una rehabilitació de més de mig any afegit a tractaments psicològics per superar el trauma.
Durant la fugida, l'atacant va desempallegar-se de la roba i la màscara enmig de l'arbrat i, posteriorment, va llençar l'arma blanca a l'entorn de l'estació de Renfe de Cerdanyola. Dies després, els Mossos d'Esquadra van aconseguir identificar el responsable en localitzar un justificant de compra que l'home havia descuidat en una de les peces de roba que va abandonar a Collserola.
El tiquet indicava que la disfressa s'havia comprat en una botiga de Manresa i, gràcies al fet que la compra s'havia pagat amb targeta de crèdit, van poder determinar el seu propietari. L'home, acusat d'un delicte de temptativa d'assassinat, s'enfrontava inicialment a 14 anys de presó, però s'ha acabat reduint la pena en haver reconegut els fets.
Nou anys de presó per l'«Scream» de Collserola: el manresà disfressat que va apunyalar una noia enmig del bosc
L'atacant havia elaborat un pla per matar una persona recreant una escena de la popular pel·lícula de terror
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
-
L'artesenc Robert Vilarasau afronta el Campionat del Món de Trampolí amb bones sensacions Pere Fontanals
-
Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
Publicat el 30 de març de 2022 a les 19:51
Actualitzat el 30 de març de 2022 a les 19:53
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós adjudica la redacció del projecte de la tercera fase del carrer del Padró
-
Societat
Manresa s'adhereix al projecte Ciutats que Cuiden per reforçar l'atenció al final de la vida
-
Societat
L'Aula d'Adults de Santpedor comença els cursos amb 267 alumnes
-
Societat
Les Jornades de Salut Mental de la Catalunya Central posaran el focus en la prevenció del suïcidi
-
Societat
Afectacions al trànsit a la Muralla Sant Domènec, aquest dimecres
-
Societat
La Biblioteca de l'Ateneu Les Bases acull una taula rodona per reivindicar els «Candels d'avui»
