Després de la bona acollida que va tenir la preestrena del teatre antirumors del passat 2 de desembre, aquest proper divendres a les 8 del vespre, Unitat contra el Feixisme i el Racisme al Bages (UCFR) realitza una nova representació de l'obra a la Casa Flors Sirera de Manresa.
Emmarcat dins el Teatre Social, la proposta que fa UCFR és una peça de Teatre de l'Oprimit on els personatges es troben en una situació de conflicte i amb la interacció i col·laboració del públic proven diferents alternatives de resolució.
UCFR va realitzar un taller durant els dissabtes del mes de novembre per a la creació del grup de teatre que s'ha ampliat aquest mes de gener amb dues sessions més i la incorporació de noves persones.
El grup mostrarà a l'escenari noves situacions comunes on algun dels personatges propaga un rumor sobre les persones migrades i es pot observar les diferents reaccions que desperta a la resta de personatges. La proposta, segons paraules del grup és "no pas oferir solucions si no, més aviat, provocar en el públic emocions i despertar el sentit crític sobre els rumors que es propaguen sobre les persones migrades en diferents espais de la vida quotidiana".
La idea del grup és continuar oferint noves propostes de tallers en el futur. La funció es durà a terme a la sala d'actes de Casa Flors Sirera, al carrer Saleses, 10 de Manresa.
Nova funció del teatre antirumors d'UCFR, divendres a la Casa Flors Sirera
La proposta busca "provocar en el públic emocions i despertar el sentit crític sobre els rumors que es propaguen sobre les persones migrades"
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 24 de gener de 2017 a les 12:43
Actualitzat el 24 de gener de 2017 a les 12:48
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous