S'han obert les inscripcions a la Manresa Express 2019, la cursa d'ostacles per parelles, que tindrà lloc el 15 de juny.
El tret de sortida es farà a les 10h al Parc de Puigterrà i el recorregut d'aproximadament 17 km constarà com cada any, d'una sèrie de proves distribuïdes per Manresa en format de gimcana. La cursa s'inspira en el programa televisiu Pekin Express, adaptat a la ciutat.
Els participants competiran en parelles i hauran de resoldre aquestes proves en el menor temps possible per tal de poder seguir avançant fins a arribar a la línia de meta els primers.
A cada prova s'haurà de signar el "llibre vermell", d'aquesta manera les parelles participants sabran en quina posició es troben i podran deixar-se missatges. A més a més, les parelles que no vulguin ser penalitzades en el tret de sortida, hauran de resoldre correctament "l'enikma" a l'hora de fer la inscripció.
La Manresa Express està organitzada pel CAE amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa, el Casal de Joves la Kampana i diverses entitats i establiments de la ciutat que s'encarregaran de dinamitzar els reptes d'algunes proves.
Les inscripcions al torneig es realitzen a través del web del CAE.
Obertes les inscripcions a la Manresa Express 2019
La cursa d'obstacles per parelles tindrà lloc el proper 15 de juny
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de maig de 2019 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
-
Societat
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
