Casal Multiesportiu
La regidoria d'Esports organitzarà, del 4 de juliol al 5 d'agost, una nova edició del Casal Multiesportiu. Adreçat a nois i noies de 7 a 17 anys, el Casal Multiesportiu oferirà tot tipus d'activitats esportives. Enguany es faran esports futbol sala, bàsquet, BTT, hockey i beisbol. També es faran activitats aquàtiques, gimcanes, jocs i excursions als voltants de Cardona i curses d'orientació. Aquest any també es treballarà el projecte FutbolNet de la Fundació Futbol Club Barcelona i s'organitzarà els tornejos de futbol sala i de bàsquet.
L'horari estarà dividit en dos torns, un de les 10 a les 13 hores i l'altre de les 16 a les 19 hores. El preu serà de dues setmanes 50 euros, 4 setmanes 70 euros i les 5 setmanes 80 euros. A més, el dia 22 de juliol es realitzarà la Jornada SHE. El dia 29 de juliol, com a cloenda del casal, es farà l'excursió al Parc Aquàtic Waterworld de Lloret de Mar, una activitat que s'haurà de pagar apart.
Les inscripcions al Casal Multiesportiu estaran obertes del dilluns 13 de juny al dijous 30 de juny (ambdós inclosos) i s'han de fer a les oficines de l'Ajuntament, de les 9 a les 14 hores.
Cliqueu aquí per veure el díptic del Casal Multiesportiu 2016
Esplaia't
Els nens i nenes de 3 a 12 anys podran gaudir d'un estiu emocionant amb les activitats que organitzarà l'Esplaia't del 27 de juny al 12 d'agost. L'Esplaia't es farà de dilluns a divendres de les 10 a les 13 hores a la sala polivalent de la Biblioteca municipal Marc de Cardona. Enguany, els nens i nenes que hi participin formaran part d'una acadèmia de detectius i cada setmana hauran de resoldre un misteri.
Les inscripcions a l'Esplaia't es poden fer de dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores als Serveis Socials de Cardona (Centre Cívic) i de les 17 a les 20 hores a la sala polivalent de la Biblioteca. La inscripció té un cost de 15 euros per setmana, 50 euros per 4 setmanes i 90 euros per 7 setmanes.
Cliqueu aquí per veure el díptic de l'Esplaia't d'estiu 2016
