A partir d'aquest dimarts, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages inicia les obres per construir un pas de vianants elevat al carrer Pedraforca, al tram davant del Crosfit. Els treballs tindran una durada prevista de 10 setmanes i comportaran canvis en la circulació.
Talls i restriccions de trànsit
Durant l'execució de les obres no es podrà circular pel carrer Pedraforca des del Pont del Paco en direcció a l'Skate Park del Polígon Sant Isidre. Els vehicles que circulin en aquest sentit hauran d'utilitzar com a alternativa la connexió amb la carretera N-141.
En canvi, la circulació des del carrer Moixeró en direcció al nucli de Sant Fruitós es mantindrà oberta, de manera que es garanteix l'accés en aquest sentit.
Durada i recomanacions
La previsió és que els treballs s'allarguin unes 10 setmanes. L'Ajuntament demana precaució als conductors i agraeix la col·laboració i comprensió dels veïns i usuaris de la zona davant les molèsties temporals que puguin ocasionar les obres.