Manresa ha viscut "un important increment" de robatoris o intents de robatori amb força en establiments del centre comercial durant el darrer mes, segons han confirmat fonts dels Mossos d'Esquadra a NacióManresa. Les xifres encara no estan tancades de forma definitiva, però una dotzena llarga de comerços de l'entorn del passeig Pere III han patit la visita de lladres durant la nit que, o bé han aconseguit el seu objectiu, o bé ho han intentat rebentant la porta metàl·lica de l'establiment.
Els Mossos d'Esquadra han detectat "un important increment" de robatoris durant la nit en comerços del centre comercial de la ciutat. El mètode ha estat similar en tots els casos: proveïts d'eines de palanca, han obert persianes i han entrat i sortit de l'establiment ràpidament, emportant-se diners i articles de fàcil transport.
Per ara, tant la Policia Local de Manresa com els Mossos d'Esquadra han practicat diverses detencions, i la policia catalana ha desplegat un dispositiu especial que en practicarà alguna més properament ja que ha aconseguit identificar algun dels autors dels delictes.
Aquesta mateixa matinada de dimecres s'han produït els tres últims intents de robatori en tres establiments de la confluència del passeig Pere III amb la Muralla de Sant Domènec. La major part dels comerços afectats han estat en aquesta zona de carretera de Cardona, passeig Pere III, carrer Pompeu Fabra i Saclosa. Malgrat que Mossos no ha confirmat els detalls, hi haurien tres farmàcies, una ortopèdia, una botiga de roba, un estanc i un forn de pa, com a mínim, afectats.
Onada de robatoris amb força en establiments del centre comercial de Manresa durant l'últim mes
Societat
A falta de xifres definitives, una dotzena llarga d'establiments han patit la visita de lladres durant la nit des de mitjans de novembre
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 16:32
Actualitzat el
18 de desembre de 2019 a les
16:57
Et pot interessar
-
Societat
La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
-
Societat
Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques
-
Societat
La Clínica Odontològica Universitària de Manresa incorpora 46 estudiants de quart curs
