Un dia senzill és el conte solidari de Sant Jordi que han fet tres emprenedors, creadors de la iniciativa País Senzill, que han decidit destinar a Ampans. El seu primer conte el van destinar a l'entitat AFANOC.
La presentació del conte es farà divendres a les 6 de la tarda al restaurant Canonge i comptarà amb la presència dels autors, la lectura fàcil a càrrec d'alumnes de l'escola i l'actuació del cor de l'escola Jeroni de Moragas d'Ampans. La presentació clourà amb un taller infantil de Sant Jordi al Canonge.
«País Senzill» destina un conte solidari de Sant Jordi a Ampans
Societat
La presentació es farà aquest divendres al restaurant Canonge
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
19 d’abril de 2017 a
les 15:59
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
