Agents de la Policia Local de Manresa han iniciat un expedient administratiu per infracció del reglament general de circulació a un jove de 20 anys i veí de Sant Feliu Sasserra que aquest diumenge poc abans de 3/4 de 8 del matí ha patit un accident per sortida de via a la carretera de Vic, davant del número 159, de la capital del Bages i ha donat positiu de consum de meta-amfetamines.
El conductor, que ha resultat il·lès, ha patit l'accident sol i no s'hi ha vist implicat cap altre vehicle. En el control d'alcoholèmia ha donat resultat negatiu, però en la d'altres substàncies estupefaents, ha donat positiu per consum de meta-amfetamina.
[noticia]105358[/noticia]
[noticia]105357[/noticia]
Pateix un accident a la carretera de Vic de Manresa i dona positiu de consum de meta-amfetamines
Societat
El conductor, un jove de 20 anys veí de Sant Feliu Sasserra, ha xocat aquest diumenge poc abans de 3/4 de 8 del matí
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
25 de setembre de 2022 a
les 13:40
Actualitzat el
25 de setembre de 2022 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
