Sant Fruitós de Bages ha convocat els veïns de Pineda de Bages a una reunió arran dels últims robatoris que es van produir divendres a la urbanització. La sessió serà dilluns 25 de novembre a dos quarts de nou del vespre al local de l'Associació de Veïns. L'objectiu de la reunió serà veure com s'afronta la situació d'onada de robatoris que viu la zona.
El cap de setmana passat es van registrar cinc robatoris a la urbanització de les Brucardes, dijous un a Pineda de Bages i un altre a les Brucardes i divendres quatre assalts més a Pineda. L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, està a l'espera de la reunió formal que ha demanat amb el conseller d'Interior, Miquel Buch, perquè sigui la Generalitat qui agafi el timó de la situació.
Els Mossos van detenir divendres mateix sis persones, algunes de les quals relacionades amb els robatoris a Sant Fruitós.
Pineda de Bages convoca els veïns dilluns a una reunió arran de l'últim episodi de robatoris
Entre la urbanització i les Brucardes han patit onze assalts des del cap de setmana passat
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2019 a les 18:51
Actualitzat el 24 de novembre de 2019 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
-
Societat
Súria obre una nova convocatòria d'arranjaments per millorar l'accessibilitat a les llars
-
Societat
Neix la plataforma «Per un Moià viu» per defensar el «no» a l'ampliació de l'escorxador
-
Societat
Docents i PAE mantenen les mobilitzacions per la pèrdua de drets i el desgast del sector educatiu
