Sant Fruitós de Bages ha convocat els veïns de Pineda de Bages a una reunió arran dels últims robatoris que es van produir divendres a la urbanització. La sessió serà dilluns 25 de novembre a dos quarts de nou del vespre al local de l'Associació de Veïns. L'objectiu de la reunió serà veure com s'afronta la situació d'onada de robatoris que viu la zona.
El cap de setmana passat es van registrar cinc robatoris a la urbanització de les Brucardes, dijous un a Pineda de Bages i un altre a les Brucardes i divendres quatre assalts més a Pineda. L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, està a l'espera de la reunió formal que ha demanat amb el conseller d'Interior, Miquel Buch, perquè sigui la Generalitat qui agafi el timó de la situació.
Els Mossos van detenir divendres mateix sis persones, algunes de les quals relacionades amb els robatoris a Sant Fruitós.
Pineda de Bages convoca els veïns dilluns a una reunió arran de l'últim episodi de robatoris
Entre la urbanització i les Brucardes han patit onze assalts des del cap de setmana passat
ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 24 de novembre de 2019 a les 18:51
Actualitzat el 24 de novembre de 2019 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural