Sant Fruitós de Bages ha convocat els veïns de Pineda de Bages a una reunió arran dels últims robatoris que es van produir divendres a la urbanització. La sessió serà dilluns 25 de novembre a dos quarts de nou del vespre al local de l'Associació de Veïns. L'objectiu de la reunió serà veure com s'afronta la situació d'onada de robatoris que viu la zona.
El cap de setmana passat es van registrar cinc robatoris a la urbanització de les Brucardes, dijous un a Pineda de Bages i un altre a les Brucardes i divendres quatre assalts més a Pineda. L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, està a l'espera de la reunió formal que ha demanat amb el conseller d'Interior, Miquel Buch, perquè sigui la Generalitat qui agafi el timó de la situació.
Els Mossos van detenir divendres mateix sis persones, algunes de les quals relacionades amb els robatoris a Sant Fruitós.
Pineda de Bages convoca els veïns dilluns a una reunió arran de l'últim episodi de robatoris
Entre la urbanització i les Brucardes han patit onze assalts des del cap de setmana passat
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2019 a
les 18:51
Actualitzat el
24 de novembre de 2019 a les
18:56
Et pot interessar
-
Societat
La CUP encara les municipals del 2027 per «reconnectar» amb l'electorat i «frenar» l'extrema dreta
-
Societat
Obres urgents al carrer Viladordis per reparar dos esvorancs
-
Societat
Althaia presenta projectes d'innovació sanitària i social al Health Revolution Congress
-
Societat
«Fem més miracles que la Moreneta»: els docents bloquen la basílica de Montserrat
-
Societat
Manresa homenatja Júlia Pellicer en el seu centenari a la residència de la Sagrada Família
-
Societat
Docents del Bages es pengen a les parets de la Gavarresa per defensar l'escola pública
