El Poble Vell de Súria va acollir un tast de mels ecològiques

Durant el cap de setmana també va ser la seu d'una matinal d'Urban Sketchers Bages

  • Tast de mels ecològiques a Cal Balaguer del Porxo de Súria, a càrrec del productor local Aleix Ribera -
Publicat el 18 de febrer de 2025 a les 22:15

El Poble Vell de Súria ha acollit aquest cap de setmana un tast de mels ecològiques i una matinal del grup Urban Sketchers Bages per dibuixar alguns dels indrets destacats del nucli antic surienc. Fins al mes d'octubre hi ha programades diferents activitats periòdiques de descoberta i divulgació, adreçades de forma especial al públic familiar.

El tast de mels ecològiques va tenir lloc dissabte a Cal Balaguer del Porxo, sota l'organització de l'Oficina de Turisme i Mel Meleix. Aquesta activitat s'emmarcava dins de les iniciatives impulsades per l'Oficina de Turisme per donar a conèixer els productes locals. El tast va anar a càrrec del productor local Aleix Ribera, que va destacar el caràcter "únic" de la mel com a producte natural, amb diferents varietats i "molt vinculat" al seu territori d'origen.

La matinal d'Urban Sketchers Bages es va fer diumenge, dins de les sortides que aquest grup porta a terme per practicar aquesta modalitat artística en entorns i municipis de la comarca. Aquesta activitat va comptar amb el suport de l'Oficina de Turisme.

Les activitats periòdiques programades al Poble Vell per a aquests mesos són les visites guiades al Poble Vell i al centre d'interpretació de Castell, la Gimcana Medieval per a famílies i el pack de visites guiades al Poble Vell i a la planta de cervesa La Pirata. Per participar en aquestes activitats cal reservar plaça prèviament a través del web de l'Oficina de Turisme.