La Fundació Althaia i Ampans organitzen el Postgrau sobre malaltia mental i alteracions de la conducta en persones amb discapacitat intel·lectual amb la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Amb aquesta iniciativa, que s'emmarca en l'activitat de la Càtedra de Salut Mental UVic-UCC, es cobreix un buit existent en formació específica per als professionals del sector de l'atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual o malaltia mental amb trastorns de la conducta.
El postgrau, semipresencial, s'iniciarà el pròxim mes d'octubre. S'adreça a psicòlegs, pedagogs, metges, psiquiatres, mestres, educadors socials i els professionals que treballen en els recursos per a persones amb discapacitat intel·lectual com centres d'atenció primerenca, centres d'educació especial, educació integrada, centres ocupacionals, centres de dia, centres especials d'ocupació, residències o pisos tutelats i serveis de les xarxes de salut mental.
Es calcula que un terç de les persones amb malaltia mental i discapacitat intel·lectual presenten alteracions de la conducta. Això fa que sigui un dels principals reptes que han d'afrontar els professionals i els serveis que donen suport a aquestes persones.
L'organització d'aquest postgrau posa de manifest el treball conjunt de tres institucions del territori referents en els àmbits social, de la salut i del coneixement i reforça les diferents línies de col·laboració que hi ha entre elles.
Postgrau a la UVic-UCC sobre alteracions de la conducta en persones discapacitat intel·lectual
Societat
Aquesta programa, que és fruit de la col·laboració de la universitat amb Althaia i Ampans
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
15 de juliol de 2019 a
les 13:36
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
