El Jutjat de Manresa ha decidit prorrogar fins dilluns la detenció de la dona de 32 anys arrestada dijous com a presumpta autora de la mort de la seva cosina a la urbanització Marquet Paradís del Pont de Vilomara i Rocafort. L'arrestada serà traslladada a una unitat psiquiàtrica hospitalària per tal que l'estabilitzin i la valorin. Amb tot, restarà sota custòdia policial.
Com avançava dijous mateix NacióManresa, la detinguda hauria mort la seva cosina d'una ganivetada al coll. L'homicidi va tenir lloc cap a les nou del matí de dijous, quan els mossos van ser alertats perquè anessin a un domicili de la urbanització Marquet Paradís on hi havia una dona morta amb indicis de criminalitat.
[noticia]91967[/noticia]
Els agents van buscar la presumpta autora dels fets per la zona boscosa que envolta la urbanització i, finalment, la van detenir. Els agents de la Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central es van fer càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies de la mort.
[noticia]91983[/noticia]
[noticia]91987[/noticia]
Prorroguen la detenció de la dona que presumptament va matar la seva cosina al Pont
L'arrestada ha estat traslladada a una unitat psiquiàtrica on serà valorada
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
Bacardit busca el vistiplau de Junts a Manresa per explorar una candidatura unitària el 2027 Redacció
-
Publicat el 04 de juliol de 2020 a les 19:34
Actualitzat el 04 de juliol de 2020 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat
La Catalunya Central fa balanç del primer any del Comitè de Direcció Infermera
-
Societat
Sant Fruitós de Bages homenatja les víctimes de l'Holocaust a l'Espai de la Memòria
-
Societat
Més de 500 alumnes ompliran Manresa pel Dia Escolar de la No Violència i la Pau
-
Societat
Aturat el segon intent de desnonament d'una família amb tres fills a Moià
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
