El Jutjat de Manresa ha decidit prorrogar fins dilluns la detenció de la dona de 32 anys arrestada dijous com a presumpta autora de la mort de la seva cosina a la urbanització Marquet Paradís del Pont de Vilomara i Rocafort. L'arrestada serà traslladada a una unitat psiquiàtrica hospitalària per tal que l'estabilitzin i la valorin. Amb tot, restarà sota custòdia policial.
Com avançava dijous mateix NacióManresa, la detinguda hauria mort la seva cosina d'una ganivetada al coll. L'homicidi va tenir lloc cap a les nou del matí de dijous, quan els mossos van ser alertats perquè anessin a un domicili de la urbanització Marquet Paradís on hi havia una dona morta amb indicis de criminalitat.
[noticia]91967[/noticia]
Els agents van buscar la presumpta autora dels fets per la zona boscosa que envolta la urbanització i, finalment, la van detenir. Els agents de la Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central es van fer càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies de la mort.
[noticia]91983[/noticia]
[noticia]91987[/noticia]
Prorroguen la detenció de la dona que presumptament va matar la seva cosina al Pont
L'arrestada ha estat traslladada a una unitat psiquiàtrica on serà valorada
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2020 a les 19:34
Actualitzat el 04 de juliol de 2020 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix