Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre veïns de Manresa, un dels quals és menor d'edat, per estrebar una cadena d'or a un home i fer-lo a caure violentament a terra a ell i a la seva dona. Els fets van tenir lloc al voltant de les onze de la nit d'aquest dissabte 18 d'agost al carrer Sant Bartomeu de Manresa quan els agents van ser alertats d'un robatori amb violència. Segons fonts policials, quatre persones van abordar un matrimoni i la seva filla i després de tirar a terra la mare i el pare, van estrebar la cadena d'or d'aquest últim valorada en 2.000 euros. A partir de la descripció feta per les víctimes, els Mossos van poder localitzar i detenir els presumptes lladres.
Els detinguts són Ali E., de 19 anys, nacionalitat espanyola i veí de Manresa; Ismail M., de 19 anys, nacionalitat espanyola i veí de Manresa; i Xavier L., 29 anys, nacionalitat espanyola i veí de Manresa. El quart detingut és un menor d'edat. Cap d'ells tenia antecedents policials. Els detinguts han passat a disposició judicial al Jutjat de Manresa aquest dilluns i han quedat en llibertat amb càrrecs.
Quatre detinguts a Manresa per robar amb volència una cadena d'or
Els presumptes lladres van fer caure la víctima i la seva dona a terra
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 20 d’agost de 2012 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous