L'Ajuntament de Manresa ha reprès aquest dilluns, 23 de gener, els treballs de la campanya especial de manteniment del paviment a la carretera de Vic, la Muralla de Sant Domènec i la carretera de Cardona, les tres principals vies de trànsit de l'eix central de la ciutat. L'objectiu és tapar els forats i reparar els desperfectes que presenten aquestes vies.
L'actuació, que es van iniciar el 28 de novembre passat, es farà en diverses fases i té un pressupost global de 50.000 euros, sense comptar el cost de la mà d'obra ja que es fa amb personal municipal. Durant la primera fase de reparació, que ja està en la recta final i que té un cost de 15.000 euros, s'ha actuat a la carretera de Vic, en el tram que va des del Pont de Ferro fins a la Plaça Bonavista.
Les reparacions les fan els operaris de la brigada de manteniment de l'Ajuntament amb un morter d'alta qualitat que garanteix una llarga durabilitat i un procés d'enduriment molt ràpid, amb el que es redueixen al màxim els talls de trànsit en els trams reparats.
El morter reparador que s'utilitza és un dels millors productes que hi ha actualment al mercat, està importat dels Estats Units i es dóna la circumstància que l'importador a Espanya d'aquest producte és l'empresa manresana Comace Import S.L.
Reparant les tres principals vies de la ciutat
L'actuació preveu reparar en diverses fases i amb material d'alta qualitat el paviment en mal estat de la carretera de Vic, Muralla de Sant Domènec i carretera de Cardona
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2012 a
les 13:19
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan reclama a la Generalitat rebaixar l'impost de residus als municipis més recicladors
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
Les mones gegants de Joviat Culinary sorprenen Manresa amb creacions úniques
-
Societat
Un abocament de purins a la riera de Guardiola encén l'alerta
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
