Els Mossos d'Esquadra han trobat el cos sense vida d'una dona de 62 anys a casa seva a Sant Vicenç de Castellet. Segons ha pogut saber Nació Manresa, el cos policial va trobar la dona aquest dissabte morta al seu habitatge, al carrer Maria de Gimferrer. Tot i que en les últimes 24 hores s'havia especulat sobre un possible homicidi en l'àmbit familiar, els Mossos han esclarit que la causa de la mort ha estat natural.
Troben una dona de 62 anys morta a casa seva a Sant Vicenç de Castellet
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per esclarir els fets
- Cotxe dels Mossos amb el 112 visible
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
-
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
05 d’abril de 2026 a
les 12:26
Actualitzat el
05 d’abril de 2026 a les
14:50
Et pot interessar
-
Successos
Manresa demana prudència davant l'onada de calor i activa els refugis climàtics
-
Successos
S'enfronta a tres anys de presó per magrejar-li els glutis a una menor a Monistrol
-
Successos
Un incendi crema 150 metres quadrats de vegetació prop del Guillem Catà de Manresa
-
Successos
El jurat declara culpables tres dels quatre acusats per la mort d'un home a Callús
-
Successos
Vuit detinguts ingressen a presó per una operació contra l'explotació sexual
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric

