Aquest dilluns, una delegació formada per representants de la Comissió Europea, el govern espanyol i la Generalitat han visitat l'escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages, un equipament que va rebre el finançament del programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020.
Durant la visita, en què els han acompanyat l'alcalde, Joan Carles Batanés, i la regidora d'Ensenyament, Mònica Cruz, el director general de Fons Europeus i Ajuts d'Estat, Aleix Cubells, ha destacat el "suport institucional multinivell" que ha rebut el projecte i ha agraït les aportacions de l'Ajuntament, la Generalitat de Catalunya i la Comissió Europea, que "han sumat esforços per fer possible que sigui una realitat".
Cubells ha remarcat que gràcies als fons REACT-EU, des del curs 2022-23 dos-cents vint infants poden gaudir d'unes instal·lacions "noves, confortables, més sostenibles i eficients econòmicament i amb el medi ambient".
La nova escola Pla del Puig ha comptat amb el finançament dels fons REACT-UE, en el marc del programa operatiu del FEDER de Catalunya 2014-2020, com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de la Covid-19.
Han format part de la delegació Diego Villalba de Miguel, cap adjunt de la Unitat Portugal-Espanya de la Direcció General de Política Regional i Urbana, Rosanna Micciché, relatora dels programes del FEDER de Catalunya de la mateixa unitat i Esperanza Teba Samblás Quintana, directora general de Fons Europeus del Ministeri d'Hisenda.
Representants de la Comissió Europea, l'Estat i la Generalitat visiten l'escola Pla del Puig de Sant Fruitós
L'equipament va rebre el finançament del programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2024 a les 18:02
Actualitzat el 20 de març de 2024 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
-
Societat
Manresa enderrocarà dos edificis a la via Sant Ignasi per ampliar voreres i urbanitzar la zona
-
Societat
La Catalunya Central consolida el 2025 el model d'atenció integrada social i sanitària
-
Societat
Mor de forma sobtada Lolita Rovira, maquilladora clau de la cultura popular bagenca
