L'R4 i l'R12 de Rodalies han recuperat aquest dilluns al matí el servei habitual un cop reparats els danys provocats per l'esllavissada d'aquest diumenge entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar, segons ha informat Renfe. Tot i això, hi haurà limitació temporal de velocitat al punt de la incidència.
Una esllavissada en aquest tram va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies de l'R4, sense provocar ferits. Tècnics d'Adif han reparat els danys provocats per aquest succés.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Restablert el servei habitual a l'R4 i l'R12 però amb limitació de velocitat entre Vacarisses i Castellbell
Una esllavissada va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria Redacció
-
Successos Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers Redacció
-
Societat El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau Redacció
-
Política Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès Redacció
EL MÉS LLEGIT
-
1Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?
-
2L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria
-
3Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers
-
4Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès
-
5El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau
Publicat el 04 de març de 2024 a les 08:21
Actualitzat el 04 de març de 2024 a les 08:27
Et pot interessar
-
Societat Talls puntuals de trànsit en un tram de l'avinguda de les Bases de Manresa, aquest dimecres
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la cruïlla del carrer Sant Josep amb el carrer Major
-
Societat Aigües de Manresa organitza un acte sobre reptes i aprenentatges del nexe aigua i digitalització
-
Societat Caminem per la Jordina: més de 50 persones recorren els camins del Poal contra la violència masclista