L'R4 i l'R12 de Rodalies han recuperat aquest dilluns al matí el servei habitual un cop reparats els danys provocats per l'esllavissada d'aquest diumenge entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar, segons ha informat Renfe. Tot i això, hi haurà limitació temporal de velocitat al punt de la incidència.
Una esllavissada en aquest tram va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies de l'R4, sense provocar ferits. Tècnics d'Adif han reparat els danys provocats per aquest succés.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Restablert el servei habitual a l'R4 i l'R12 però amb limitació de velocitat entre Vacarisses i Castellbell
Societat
Una esllavissada va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
04 de març de 2024 a
les 08:21
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
08:27
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges recull 8 queixes i 10 consultes a Manresa
-
Societat
74.214 euros d'IVA tanquen el conflicte judicial de la residència El Lledoner de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
