L'R4 i l'R12 de Rodalies han recuperat aquest dilluns al matí el servei habitual un cop reparats els danys provocats per l'esllavissada d'aquest diumenge entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar, segons ha informat Renfe. Tot i això, hi haurà limitació temporal de velocitat al punt de la incidència.
Una esllavissada en aquest tram va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies de l'R4, sense provocar ferits. Tècnics d'Adif han reparat els danys provocats per aquest succés.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Restablert el servei habitual a l'R4 i l'R12 però amb limitació de velocitat entre Vacarisses i Castellbell
Una esllavissada va provocar la sortida del primer eix d'un tren de Rodalies
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de març de 2024 a
les 08:21
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
08:27
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
