Sallent ha finalitzat les obres de clavegueram del Torrent de l'Oller, que projectava la construcció d'un nou clavegueram d'aigües residuals al marge esquerre del torrent, així com la neteja i l'adequació de la zona.
La nova canalització ja connecta amb el clavegueram de la carretera assolint l'objectiu proposat de conduir les aigües residuals fins a la xarxa municipal de clavegueram.
S'han eliminat els abocaments d'aigües residuals dels edificis del carrer del Pont (números 10-12-14-16-18-20-22-24), del carrer Sèquia (números 31 i 33) i del carrer Carretera (números 26-28-30-32-34-36-38-40-42). Totes aquestes aigües ja es condueixen al sistema de clavegueram general.
Les actuacions que s'han fet han estat de neteja de la brossa acumulada a la llera del Torrent, i la prolongació de la canalització de les aigües residuals fins a la proximitat del punt d'abocament de les clavegueres.
La proposta executada permet reduir a la meitat la necessitat de bombament de l'aigua en episodis de pluja, mantenint així la suficiència de bombament d'aigües residuals. El projecte també ha reduït les aportacions d'aigües de pluja al mateix sistema de bombament mitjançant la reforma i adequació del sobreeixidor situat sota el carrer Carretera.
ARA A PORTADA
-
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
Publicat el
30 de novembre de 2018 a
les 16:41
Actualitzat el
30 de novembre de 2018 a les
16:45
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
