CatSalut ha emès un informe tècnic favorable per poder ubicar el nou CAP de Sant Fruitós de Bages a l'antiga biblioteca municipal. El Departament considera idoni aquest espai de 1.000 m2 i ara l'Ajuntament farà la cessió del solar i de l'edifici per tal de poder redactar el projecte de reforma i ampliació.
L'Ajuntament va proposar al Departament de Salut aquest espai ja que el considerava idoni al trobar-se al nucli del municipi i just al costat de la residència per a la gent gran i l'Esplai d'avis.
Amb aquest nou equipament el municipi podrà unificar tots els serveis en un únic espai i contribuirà a configurar l'illa socioassistencial promoguda per l'actual govern municipal.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2017 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix