En el marc de la Caixa de Crèdit que impulsa la Diputació de Barcelona, la corporació ha concedit un crèdit de 100.000 euros a l'Ajuntament de Sant Feliu Sasserra per a la reforma de sala polivalent Ateneu.
La Caixa de Crèdit és un instrument de cooperació local que té l'objectiu d'atorgar crèdits als ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i mancomunitats de municipis de la demarcació per al finançament de noves inversions, el dèficit de finançament en inversions executades i les operacions incloses en un Pla de Sanejament o Econòmic i Financer.
Cada govern local pot demanar fins a 200.000 euros cada any, amb l'excepció dels municipis inferiors a 1.000 habitants, que podran superar aquest límit i sol·licitar l'import necessari per cobrir les seves necessitats de finançament. El tipus d'interès és al 0%, amb una amortització màxima de 10 anys i una carència d'un any des de la data de concessió.
Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 "Promoure societats pacífiques i inclusives per tal d'aconseguir un desenvolupament sostenible, proporcionar accés a la justícia per a totes les persones i desenvolupar institucions eficaces, responsables i inclusives a tots els nivells". Els disset ODS van ser proclamats per l'Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l'agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n'assumeix el compliment i desplega la seva acció e suport als governs locals de la província d'acord amb aquests ODS.
Sant Feliu Sasserra rep un crèdit de 100.000 euros per a la reforma de sala polivalent Ateneu
Societat
En el marc de la Caixa de Crèdit que impulsa la Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
03 de juny de 2021 a
les 17:18
Actualitzat el
03 de juny de 2021 a les
17:22
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
