Aquest estiu veurà la llum una nova imatge, i un eslògan, que serviran com a paraigües per englobar totes aquelles accions, serveis i polítiques que s'ofereixin a Sant Fruitós de Bages, per l'apoderament femení i la lluita contra la violència masclista.
La seva creació s'ha iniciat a través de dues sessions participatives obertes a la ciutadania, on hi han pres part un grup de persones molt divers i representatiu de la societat: gent jove, persones grans, representants del món de la salut, del comerç local, de l'àmbit educatiu, pares i mares,... tot plegat per tal de poder treballar de forma conjunta i trobar una imatge que representi a tot el col·lectiu.
La primera de les sessions s'ha centrat en la reflexió sobre l'apoderament i les violències masclistes on, a través de diferents dinàmiques, els participants han posat sobre la taula temes com la igualtat entre persones, entre gèneres o els diferents tipus de violències. En la segona sessió s'han plasmat aquestes idees amb propostes de lemes i imatges.
Les sessions han estat dirigides per una empresa especialitzada en la dinamització d'aquest tipus de processos i amb la participació d'una dissenyadora gràfica, qui serà qui acabi plasmant el disseny final a través de les propostes i idees recollides.
Sant Fruitós idea una imatge per identificar totes les accions d'apoderament de les dones
El procés de creació s'ha realitzat a partir de sessions participatives
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
21 de juny de 2022 a
les 22:30
Actualitzat el
21 de juny de 2022 a les
22:36
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
