Des d'aquest mes de març l'Esplai de la gent gran de Sant Fruitós de Bages compta amb una àmplia oferta d'activitats diàries per tal de fomentar un envelliment actiu a la gent gran del municipi.
En aquesta programació estable, que s'allargarà fins al mes de juliol, s'inclouen activitats diàries de dilluns a divendres, tant als matins com a les tardes, per tal que tothom pugui participar-hi.
Els dilluns es podrà participar en un taller de pintura fluida de la mà d'Antonia Hernández (16.00h), i seguidament hi haurà assaig del grup local La Tercera Joventut (18.00h).
Els dimarts al matí s'oferiran cursos d'informàtica bàsica (10.00h - Nexe Espai Jove), per tal d'aprendre eines útils i pràctiques com es pot enviar un correu electrònic o escriure un document. A les tardes dels dimarts hi hauran sessions de benestar emocional (16.00h) dirigides per la Gisela Baraldés i a continuació classes de ball en línia (17.15h).
Els dimecres al matí continuen les classes de Chi Kung (10.00h) i a la tarda taller de labors (16.00h) i a continuació assaig del grup La tercera Joventut (18.00h).
Els dijous al matí començaran amb caminades per l'entorn del municipi (9.00h). Seran sortides de curta durada i de poca dificultat, per tal que tothom en pugui prendre part. Les caminades son autogestionades per la mateixa gent gran. A la tarda l'Albert Mota oferirà classes de ball sincronitzat llatí de quatre diferents nivells de dificultat (15.30-18.30h)
El mateix dijous a la tarda, des de l'Esplai s'ofereix un punt d'atenció a la gent gran on tothom qui ho necessiti pot fer consultes i rebre suport amb els tràmits digitals i altres problemes amb la tecnologia (16.00h).
El divendres començarà amb una nova sessió de classes d'informàtica (10.00h) i la tarda serà el torn del lleure amb una sessió de bingo (16.30h), dinamitzat amb l'ajuda dels joves de l'institut Gerbert d'Aurillac.
Sant Fruitós impulsa la dinamització de l'Esplai de la gent gran amb activitats diàries
La programació inclou propostes de lleure, de formació i d'acompanyament
ARA A PORTADA
-
-
-
Manresa alçarà la veu per Palestina amb una concentració aquest dilluns a Sant Domènec Pere Fontanals
-
Manresa ja està a punt per rebre els 3.000 participants al Festival de joves músics europeus Pere Fontanals
-
La Taula per la Seguretat constata una millora en la convivència a Manresa i reforça la prevenció amb joves Pere Fontanals
Publicat el 07 de març de 2024 a les 13:14
Et pot interessar
-
Societat El CAE obre una nova edició de l'Escola d'Estiu farcida de lleure, formació i futur
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es tenyirà de verd pel Dia Internacional de la Miastènia
-
Societat Els comerços més emblemàtics de Manresa, en un nou llibre
-
Societat Les inscripcions per a les activitats d'Estiu Jove s'obriran dilluns
-
Societat «Realment som unes exagerades?» visibilitzarà a Manresa les diferències en les malalties entre homes i dones
-
Societat L'Ajuntament de Manresa obre al públic la nova escala de vianants al Salt de la Creu del Tort