L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha instal·lat aquest dimarts dues noves càmeres lectores de matrícules per a vehicles per tal d'augmentar la seguretat ciutadana tenint un major control dels vehicles que circulen pel municipi.
Aquests aparells compten amb un sistema capaç de capturar amb fiabilitat més del 97% de les matrícules dels automòbils i que avisa immediatament a la Policia Local en cas que detecti l'entrada d'un vehicle amb una matrícula inclosa en les llistes negres de Mossos d'Esquadra.
Aquestes càmeres s'han instal·lat als semàfors d'accés al nucli a la carretera N-141, tant a l'entrada venint de Manresa com a l'entrada des de Navarcles.
Aquestes dues noves càmeres s'afegeixen a les 5 que ja hi ha en funcionament al municipi: 3 a Pineda de Bages (als dos accessos a la urbanització per la carretera Santpedor, i un a l'accés per Sant Iscle) i 2 als accessos de Les Brucardes (una a la carretera d'accés des del pavelló i una altra al camí de la depuradora).
Els punts on s'han instal·lat aquestes càmeres formen part del pla d'implantació proposat per la Policia Local de Sant Fruitós de Bages i que el govern municipal està aplicant des del passat 2018.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2019 a les 14:10
Actualitzat el 24 d’abril de 2019 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós homenatja Alfred Figueras amb una ofrena floral al seu record
-
Societat
Navarcles impulsa un projecte comunitari per combatre la soledat de la gent gran
-
Societat
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones
-
Societat
Pol Huguet demana afrontar la preinscripció escolar amb criteri, informació i menys pors
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
