La Biblioteca Municipal de Sant Fruitós acollirà, el proper divendres 29 de setembre, la inauguració de l'exposició L'Evolució d'un poble: història de Sant Fruitós de Bages. Es tracta d'una mostra en la qual el visitant podrà conèixer els orígens del municipi, com es va formar urbanísticament, quins factors van ser clau pel seu desenvolupament i com ha esdevingut el poble actual.
L'exposició s'estructura en cinc grans àmbits: dels orígens fins a la creació del nucli urbà; el desenvolupament del municipi; l'evolució de l'economia local; les millores en les infraestructures terrestres, i l'afectació dels mitjans de comunicació sobre la societat en cada època històrica.
La mostra estarà composta per grans plafons que combinaran la informació escrita amb fotografies dels diferents moments històrics. A banda també s'hi podran veure objectes de l'època a què es fa referència gràcies a la col·laboració del Museu Municipal i l'entitat Col·lectiu de Recerca Històrica.
La inauguració començarà a dos quarts de vuit del vespre i comptarà, també, amb l'avançament, en primícia, del documental Evolució de Sant Fruitós de Bages, del projecte de memòria oral del poble que l'Ajuntament va iniciar ara fa un any.
L'exposició es podrà visitar fins al 3 de novembre a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal.
Sant Fruitós mostrarà l'evolució del poble a través d'una exposició
Societat
S'inaugurarà el divendres 29 de setembre a la Biblioteca Municipal
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Societat Alumnes de l'Institut Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
21 de setembre de 2017 a
les 11:45
Actualitzat el
21 de setembre de 2017 a les
11:47
Et pot interessar
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
-
Societat
Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa
