Aquest dissabte, el Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós de Bages es convertirà en l'escenari d'un mercat d'intercanvi i venda d'objectes de segona mà, una proposta que vol facilitar a la ciutadania desfer-se d'aquells objectes que ja no utilitza i poder-los donar una segona vida útil, fomentant així la reutilització i evitant generar residus innecessaris. El mercat se celebrarà de les 10 del matí a les dues del migdia
Els objectes que es portin al mercat poden ser de tota mena: roba, sabates, eines, petits electrodomèstics, joguines, llibres... i han d'estar en bon estat. No es poden ni vendre ni intercanviar objectes o productes perillosos ni tampoc animals o aliments. Els preus de venda dels objectes els fixarà cada venedor i l'Ajuntament no es fa responsable de les transaccions que es realitzin:
A les 10 del matí, sota el Cobert, es podrà participar en un taller gratuït per tal de poder construir un pot folrat amb roba per guardar petits objectes. Es recomana portar envasos com llaunes, pots de vidre... així com també retalls de roba en desús. La proposta anirà a càrrec del Taller del Bosc qui també disposarà de material per poder participar-hi.
El mateix dissabte 26 de novembre, sota el Cobert, aquesta iniciativa conviurà amb el tradicional mercat d'antiguitats i col·leccionisme, que se celebra l'últim dissabte de cada mes de forma regular al municipi. Per aquesta ocasió l'Associació de Brocanters i Col·leccionistes del Bages també realitzaran un mercat especial amb diferents propostes per als visitants i compradors.
El marcat s'emmarca dins la Setmana europea de la prevenció de residus que se celebra arreu del continent del 19 al 27 de novembre i que enguany gira entorn la moda circular i sostenible.
[noticia]106522[/noticia]
[noticia]106561[/noticia]
Sant Fruitós organitza un mercat de venda i intercanvi d'objectes de segona mà
La Setmana europea de la prevenció de residus gira a l'entorn en la moda circular i sostenible
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 21:12
Actualitzat el 24 de novembre de 2022 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
-
Societat
L'Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d'Any en Companyia
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Manresa dona veu als refugiats de guerra en una nova Jornada Mundial de la Pau
-
Societat
La Sira és el primer nadó del 2026 al Bages amb un naixement a les 00.41h
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
