L'Ajuntament de Sant Fruitós aposta, un any més, pels Tallers Ocupa't , una sèrie de propostes formatives orientades a diferents col·lectius de professionals del municipi, que es troben en recerca activa de feina i que volen incrementar la seva ocupabilitat i millorar les seves competències personals.
En aquesta nova edició, que es durà a terme d'octubre a febrer, s'han planificat vuit cursos, que es duran a terme a l'espai Nexe-Espai de Cultura, principalment en horari de matí.
El primer és un curs de manipulació d'aliments, al·lèrgies i intoleràncies alimentàries, que es realitzarà els dimarts 4 i 11 d'octubre. La segona proposta és un curs d'Operador de carretons elevadors, que es portarà a terme els dijous 20 i 27 d'octubre.
El curs d'Alfabetització digital per a la recerca de feina es durà a terme els dies 18 i 25 d'octubre i 8 de novembre. El curs d'Eines 2.0 per a la recerca de feina i el desenvolupament professional es durà a terme els dies 15, 22 i 29 de novembre.
Durant el mes de desembre es desenvoluparan els cursos de Coaching
Ocupacional i "Una imatge val més que mil paraules". El curs anomenat "La clau d'entrada al món laboral" es desenvoluparà els dies 17 i 19 de gener.
Finalment, el taller d'edició gràfica "Illustrator" tindrà lloc el dia 27 de gener i 3 de febrer.
Aquests cursos són gratuïts i es prioritzaran els usuaris/es inscrits/es en el Servei Local d'Ocupació en recerca de feina.
Per a les inscripcions cal dirigir-se a l'edifici Nexe-Espai de Cultura de l'ajuntament de Sant Fruitós, i contactar amb el Club de la Feina dilluns i dijous en horari de matins i/o amb el Nexe Jove de dilluns a dijous en horari de matí o tarda.
Sant Fruitós programa una nova edició dels tallers Ocupa't
Societat
N'hi haurà vuit i es duran a terme d'octubre a febrer
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
03 d’octubre de 2016 a
les 09:34
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
