El nombre de pacients ingressats a l'àrea d'aïllament per coronavirus de l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha baixat en 2 l'última setmana, i aquest dimarts només queden 5 persones a planta. L'UCI, com dimarts de la setmana passada, es troba buida de pacients amb Covid-19.
Durant aquests últims set dies tampoc no s'ha produït cap defunció, i el nombre d'altes ha estat de de 12 pacients que han superat la infecció. Entre dimarts passat i el d'aquesta setmana hi ha hagut 10 ingressos, però la majoria d'ells d'estada curta.
[plantillacoronavirus]
Sant Joan de Déu es queda amb cinc pacients ingressats amb Covid-19
Societat
La baixada en el nombre de persones a planta és lenta però gradual
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
02 de novembre de 2021 a
les 17:40
Actualitzat el
02 de novembre de 2021 a les
17:43
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
