L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat 3 defuncions més per coronavirus en les últimes 24 hores i la xifra ja se situa en 10 morts per la malaltia al centre manresà, 9 en l'última setmana.
La xifra total de persones que han donat positiu en el test i que es troben ingressades puja en 14 més respecte de diumenge i ja se situa en els 91 pacients. A més a més, les persones ingressades amb símptomes, però dels que encara s'espera el resultat de la prova es dobla des del recompte de diumenge i puja fins a la vuitantena. O sigui, ara mateix a Sant Joan de Déu hi ha més de 170 pacients ingressats de les 419 places disponibles per coronavirus o amb símptomes equiparables a la malaltia.
Entre el personal sanitari o d'altres departaments d'Althaia, a dia d'avui hi ha 109 professionals confinats a casa seva, o per simptomatologia o per haver tingut contacte amb algun positiu per coronavirus. D'aquests 109 confinats, 35 han donat positiu en el test, per bé que en tots els casos amb símptomes lleus.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89697[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89698[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89685[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
Sant Joan de Déu registra 3 noves morts per coronavirus en les últimes 24 hores
El número de pacients positius ingressats a l'hospital manresà puja fins a les 91 persones
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 23 de març de 2020 a les 20:11
Actualitzat el 23 de març de 2020 a les 22:16
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»