L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha iniciat els tràmits de la licitació de les obres per a la millora de la urbanització del vial d'accés al barri de la Balconada. Els treballs inclouen el tram de 340 metres comprès entre els carrers del Montcau i Salvador Espriu a la Pujada del ciment, que permetran, també, la protecció del talús dels despreniments rocosos, que es produïen els darrers anys. Les obres, amb un pressupost de 475.000 euros, són una de les actuacions destacades del mandat actual, quedaven recollides al Pla d'Actuació Municipal i és previst que comencin abans que acabi l'any. L'execució dels treballs tindrà una durada de quatre mesos.
L'actuació al talús de la Balconada permetrà arranjar l'accés per a vianants a tot aquest barri amb una vorera més ample, on s'instal·larà nou enllumenat, es millorarà la xarxa de telecomunicacions i també s'actuarà per reforçar el subministrament elèctric i les instal·lacions d'aigua.
[h3]Finançament compartit[/h3]
El finançament de les obres anirà a càrrec de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, de la Diputació de Barcelona i de la Generalitat de Catalunya, a través del Pla Únic d'Obres i Serveis (PUOSC).
Sant Vicenç licita les obres de millora de la urbanització del vial d'accés al barri de la Balconada
Els treballs, que començaran abans que acabi l'any, tenen una durada prevista de quatre mesos
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
-
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones Redacció
-
L'Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central acompanya 57 entitats i en promou 9 de noves al Bages Redacció
Publicat el 04 de novembre de 2021 a les 16:30
Actualitzat el 04 de novembre de 2021 a les 16:37
Et pot interessar
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
-
Societat
L'Alcalde als Barris arribarà al Barri Antic el 14 de gener
-
Societat
CGT Ensenyament porta carbó a Educació i avisa d'una vaga si no s'obre la negociació
-
Societat
Mor als 92 anys mossèn Estanislau Corrons, al capdavant de Crist Rei durant 23 anys
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor per una avaria a la xarxa d'aigua
